12 Ocak 2009 Pazartesi

Bölüm IV: Birlige dair Söz ve Şiirler



Bir Umut Daha Var

Hava soğuk, donuyor
Sanki dışarda kış, Sarıkamış’a kar yağıyor
Gün bitmiş, karanlık çöküyor
İçimde bir eziklik, özüm, ruhumun içinde boğuluyor.

Odam daralmış, dünya üstüme-üstüme geliyor
Köşeye sıkışmışım, korkular içimi kemiriyor
Akıl tıkanmış, her çıkış yolunu kapatıyor
Kalb zincire vurulmuş, sanki ezraili bekliyor.

Alo! Kimse yok mu orda (?) diye soluk bir ses çıkıyor
İki kulağımın arasında yankılanmış, kimse duymuyor
Simseğe dönmüş, geri bende, içimde bana çakıyor
Sesim sessizliğin içinde boğulmuş, yüreğim alev-alev yanıyor.

Nerde Benim aslanlarım, dev gücünde
Devlerim vardı her biri bir diğerinden yüce.
Yoksa, yoksa?.. Onlar da mı sıkıstırılmıs ayrı ayrı herbiri bir köşeye
Doru atları ellere koşulmuş, kamçılar sırtında yiğitlerin şaklıyor bu gece?


Kargalar, kartal olmuş uçuyor
Kurtlar inlerinde küs, bozkırlara inmiyor
Sessizlik hakim, kim hangi sonlara karar kılıyor?
Adalet kurban edilmiş, bir ipin ucunda sallanıyor!

Parça-parça mı olacaktı kalbim benim,
Elim koluma saldıracak, parmaklarım gözlerimi oyacak
İçimde bir fitne, beni bana duşman kılacak
Nerde benim aklıselim, aksakallı özbeylerim?

Vucudum donuk, her bir yanım yanıyor
Gözlerimden akan her damla bir ok, geri içime saplanıyor
Ne çare bu haline, ulu Tanrı dahi eğilmiş sorguluyor
Yüreğim bölük-pörçük, her bir parçam her bir parçasını alevlere atıyor.

Kalan gücümü bir bulsam, bir haykırsam,
Bir parçamla diğerini, önce kendi içimde toparlasam
Devlerle kurtlar yanyana bir yeşil ovada
Yağız atlar sulanmış, kartallar yiğitlerin omuzlarında ..


Ya Allah, ya Allah adıyla deyip, dirilsek son bir kere daha
Yürekler sımsıkı, kollar kenetlenmiş kollara
Gözler dikilmiş ufukta dizili çetin yollara
Yürüsek her boydan, kucaklaşmak için Allahuekber dağlarında

Kıvılcımlar aleve döndü, parlıyor güneş gücüyle
Yok mu sesimi duyan, karanlıklar çekildi, şafak sökmekte
Son iki asrın acı kabusu idi bu gece
Dişisiyle, eriyle gelin BirDev olalım, beraber, hep birlikte ..
1 Ocak 2007


Göç
Ver elini kardeş
Varalım doruklara
Olalım bir eş
Yüklü bulutlara
Süzülüp
Türkellerinden Türkistan’a
Serpilelim
TürkBirDev topraklarına
29 Ekim 2007


Birliğe Doğru


GeçmişiMiz Orhun'da kazınmış taşlara,

KanıMız karışmış ter ve göz yaşlarına

Dalga-dalga yayılıp,

Hayat bulmuş, dolaşıyor damarlarıMızda.

Güneş hücrelere sızıyor,
Canlar baştan diriliyor.
Haydi yiğidim, toplan yiğidim
Birliğe yeni bir sefer başlıyor!

Gönüllerde sevgi, içimizde ilim,
Kilitlenmiş hedefe gözler; koşar adım ilerleyelim
Her yerde hep beraber,
Aklıselim aksakallı beylerim..


Köprüler kurulsun üstüne engellerin,

Sürsün gelsin elçileri yedi devletin.

Ellerde kalem, kucaklar açık

Kardeş kardeşe masada yer versin.
23 Ocak 2008



Türk Birliği düşüncesi devrimci, yenilikçi, mücadeleci, iddialı ve haklı bir düşüncedir. Oyleyse insanlık için gereklidir, Türklük için gereklidir, Türkler için gereklidir, yapılmalıdır."

Dr. Armagan Buker


"Size Halide Edip'in İzmir'in işgaline muteakip İstanbul Sultanahmet mitinginde bir lafı ile cevap vereceğim; " Gece en karanlık ve ebedi göründüğü zaman gün ışığı en yakındır" Kısaca, TÜRKBİRDEV için daha gecenin en karanlığı olmamış veya olmuş da bizler derin uykumuzda bunun farkında değiliz."

Emin Altuğ Turan"

TürkBirDev'i yarınlarımızın onurunu ve gururunu yüceltecek, Türk milletini her alanda hak ettiği konuma getirecek bir ülkü olarak görüyorum. İşte bu ülkü varya o benim gönlümün meleği.... "
Recep Kurt



"TurkBirDev dusuncesi sadece bir kisim kisi, dernek, kurum ve/ya partiye ait bir dusunce degildir. Bu dusunce butunu ile Turk milletinin dusuncesi ve ulkusudur. Bu kutsal dusunceye her Turk'un ve Turk kuruluslarinin sarilmasi kacinilmazdir."
Sefer Ozdemir


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder